3 december

ligger sjuk igen, har jobbat hela veckan typ halft sjuk, blev aldrig  riktigt frisk innan jag var tvungen att gå tillbaka till jobbet o jobba så nu har jag åkt på det igen, plus att det har varit fullt ös hela veckan då nästan halva arbetslaget varit sjuka så vi har varit väldigt några i personalstyrkan med nästan fullsat barnstyrka. så det har inte varit så lugnt på jobbet den här veckan. men känner mig lite bättre idag än va jag gjorde igår. gick o la mig runt 10 på kvällen, så har sovit i 12 timmar vilket behövdes!

trots att jag inte är helt kry så ska jag åka o träffa min man, har inte träffat honom på länge och jag saknar honom så! kanske till och med ska julhandla, vill iaf inte bara ligga hemma. så sjuk känner jag mig inte idag faktiskt!

jag älskar att det snart är jul! julen är helig för mig och jag bara älskar att julhandla i all julstress o slå in julklappar o allt va julen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0