allt fixat och klart!

igår flyttade jag och patrik till en lägenhet i västertorps centrum, allt har gått super och vi har fått upp allt ur alla resväskor och grejer, tv:n är fixad och alla våra tevespelskonsoler. det har varit 2 dagar med fullspäckat schema om just bara saker till lägenheten, det har varit jättekul men nu när man äntligen kan sätta sig i soffan o bara vara efter allt så känns det grymt skönt att nu vara klara. känner mig redan rätt så hemma här vilket också är skönt. så nu ska vi sätta oss och titta en film och sen sova, hoppas på många timmars sömn inatt då det inte blev så mycket igår plus att imorrn vill man ju vara pigg så att man orkar med hela kvällen!
och måste bara nämna att jag har min drömgarderob här! precis en sån som jag alltid velat ha! fast bara för att den är så stor nu så ser jag att jag inte har några kläder, alltså på riktigt haha! så måste köpa mer så att det täcker upp i garderoben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0