Har precis suttit på mitt golv i rummet oc...

imag0422-2 (MMS)

Har precis suttit på mitt golv i rummet och slagit in alla julklappar, det känns sjukt skönt att ha allt klart för nu kan jag slappna av lite haha! Så istället för att stressa iväg någonstans efter jobbet imorgon ska jag dra till gymmet o träna! Längtar redan nu att få ställa mig på löpbandet och crosstrainern! Måste verkligen sätta igång med träningen igen så att jag kan trivas lite med min kropp igen.. har gått upp flera kilon nu under tiden då jag varit sjuk. INTE bra! Nej kanske ska sova nu när jag inte har något annat för mig. Jag ligger ju redan i sängen så jag kan passa på att ta igen lite välbehövlig sömn, börjar inte först vid kvart i 9 imorgon woho skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0