nu är helgen slut.

även fast jag varit lite småkrasslig i helgen så har jag haft fullt upp. lördagen såg ut så att jag träffade zandra i stan och julhandlade lite tillsammans med henne, sen mötte jag upp emma som åkte hem till östersund idag vilket är sjukt tråkigt, för nu kan inte vi träffas på ett tag igen men vi två satt mest på subway och snacka o hade de allmänt trevligt tillsammans. Sen var det dags för oss båda att börja röra på oss så då åkte jag hem till min kära man där vi myste en himla massa!

Idag har jag fortsatt julhandla men idag fick jag göra det med min snyggaste. Vi var i nacka forum och sprang runt och sen åkte vi hem till mig för att fira bror min som fyller hela 23 år idag, även min moster fyller år idag så jättemycket grattis på er två!

Det bästa efter den här helgen är att jag har i stort sätt alla julklappar klara förutom patriks två julklappar som jag ska fixa i veckan har inte direkt kunnat fixa det i helgen då han har varit med :) men annars så är alla klara och dessutom inslagna! nu vill jag bara ha julafton!!!

nej nu är det dags att ta en snabb dusch sen blire sängen, jobbet väntar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0