olidlig magvärk

jag tror att jag har kommit på varför jag får så otroligt ont i magen vissa gånger.. inatt har jag spenderat halva natten inne i badrummet då jag haft för ont för att orka ta mig tillbaka till sängen. jag har kommit på att även vissa gången när jag tex ätit på donken eller så, så får jag ont i magen inte lika ont som i natt men typ samma smärta fast inte alls lika mycket och igår åt jag lövbiff vilket är rött kött, donkens hamburgare är ju också rött kött fast dock inte lika mycket rött. så jag tror inte att min kropp klarar av att äta rött kött. för nu när jag tittar tillbaka på alla gånger jag haft ont i magen på de här sättet så har jag ätit något slags rött kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0