woho äntligen fredag!

sitter nu här och har beställt en ny vinterjacka. var superglad under tiden då jag beställde den men nu efter mår jag dåligt över det. beställer en jacka för pengar som jag egentligen inte har.. men jag var ju bara tvungen. hittade den här jacka igår när jag var i nacka forum med emma och jag blev helt tok kär i den. så idag efter jobbet åkte jag runt till alla butiker som har den jackan för att kanske hitta min storlek men icke sa nicke. så nu efter typ en timmes letande på nätet hittade jag den så jag kunde ju inte bara låta det gå då.

nej nu strax ska jag städa rummet lite och typ fixa naglarna efter det. senare ikväll kommer min fina man hit också. så då blir det lite Fredags mys med den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0