flytta hemifrån

jag bara längtar tills jag kan flytta hemifrån! jag sitter typ redan och inreder min lägenhet haha. och det jag är mest säker på att jag faktiskt vill ha i mitt hem sen är Obh nordicas köksredskap i chilli serien. jag vill ha allt i den serien! jag brukar ju också lite då och då åka iväg och köpa lite saker som sen är bra att ha när man flyttar för första gången så att man inte sitter där utan nånting. men än sålänge så har jag mest bara köpt saker till köket, vilket är det viktigaste då jag har de andra behövliga sakerna redan.
så jag satsar mest på köket just nu. haha min önskelista inför jul är redan typ klar, jag önskar mig ju såklart saker ifrån chilli serien!



ge mig ge mig ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0