Inte långt kvar nu

det är absolut inte långt kvar nu! jag jobbar endast 2 dagar till på Liber sen är jag ledig halva nästa vecka för att vila upp mig lite inför mitt nya jobb som jag ska börja på redan nästa Torsdag! det ska bli sjukt kul att få börja med något annat, är rätt trött på Liber.. Jag ska nu istället för Liber börja på en förskola inne i stan!

och på tal om jobb, jag har varit helt slut hela dagen på jobbet, sov endast 5 timmar inatt vilket jag inte är van vid. brukar sova mellan 8 - 7 timmar för att jag ska funka haha! men det va iaf värt att bara sova 5 timmar, min pappa fyllde år igår så vi åkte till en thairestaurang och käkade middag o så tillsammans för att fira honom lite. Har inte käkat thai mat sen jag va i thailand. Så det var verkligen sjukt gott!

men nu ska jag gå o fixa lite te, känner att jag vill fortsätta hålla mig varm. Har nämligen precis klivit upp från ett varmt, skönt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0