Dag 1

Vem är jag?


jag heter Micaela Larsson och är 19 år gammal, jag är född o uppväxt i stockholm. just nu bor jag hemma hos min mamma vilket jag gjort i hela mitt liv, men jag är nu på jakt efter en egen lägenhet och helst på södra sidan av stan. Jag tog studenten nu i somras, rättare sagt den 1 juni 2011. just nu jobbar jag på Liber distribution men är även där på jakt efter nytt jobb. om jag får välja själv skulle jag vilja bli en makeupartist/hårstylist vilket just nu är mitt drömyrke. jag försöker att ta varje dag med ett leende på läpparna och mitt största mål varje dag är att komma närmare min dröm ytterligare ett steg.  
jag är en oftast glad person, lite småblyg till en början men sen så försvinner det oftast rätt snabbt. Det jag älskar att göra mest är att vara med mina vänner, familj eller pojkvän sen om det är en mysig hemmakväll eller en krogrunda på stan spelar ingen roll så länge jag är omgiven av dem jag älskar. Hästarna och ridningen har och kommer alltid att ha en stor plats i mitt liv och speciellt min allra finast blaize(min häst). En dag utan skratt finns inte för mig, att skratta är förmodligen de bästa man kan göra i sitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0