dagarna bara flyger iväg

Idag efter jobbet så drog jag med mamma till ikea där det handlades lite saker. jag har nämligen börjat spara på saker som är bra att ha när man väl ska flytta hemifrån. så jag har själv haft lite glas o så här hemma men nu idag så handlade jag även kaffe koppar, latte koppar, bestick, o lite annat smått o gått. hade ett presentkort på ikea som jag fick när jag tog studenten så jag använda faktiskt de. alltid bra med presentkort!

Jag tycker att det är så kul att handla saker till hemmet. jag blir så taggad på att få flytta hemifrån, kunna inreda exakt som jag vill. ååh jag vill flytta nu så att jag kan börja inreda mitt egna hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0