en trött tjej va det här.

är hur trött som helst idag, va pigg fram till lunch sen kom tröttheten nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna.. ändå så har jag sovit jättebra inatt. men nu sitter jag här och försöker hålla mig sysselsatt så att jag inte somnar haha. har tittat runt lite på vinterjackor, måste verkligen hitta en. jag tänker bara inte gå i min skinnjacka en endaste vinter till. fryser ju redan nu, jag förstår inte hur jag har klarat mig 2 vintrar i rad med bara en skinnjacka.

men då är det ju det där dilemmat.. jag hittar verkligen ingen som jag vill ha. jag letar efter en dunnjacka som går precis nedan för rumpan, och med päls på luvan. men alla de jag hittar är antingen för långa, eller bara inte så jag vill ha det..



Typ såhär vill jag att min jacka ska se ut fast med luva, och sen är den här lite för kort. har sett modellen som har på sig den och den slutar precis över rumpan, jag vill ha under rumpan eller typ mitt på rumpan.

så om någon har ett tips så berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0