Fånga dagen

woho nu börjar nya 2 ½ men!

helgen min har varit helt okej. jobbade ända till halv 1 i lördags, vilket inte var det roligaste men det gav ju alltid pengar. igår åkte jag in till och träffade min efterlängtade man, vi gick runt o tittade lite i affärer och sen åkte vi iväg o mötte Zandra o Jimmy. Vi fyra åkte vidare till gamla stan där vi käkade middag på en jättemysig restaurang, efter det åkte vi hem till Z:a och Jimmy och tittade på film och kollade igenom alla bilder ifrån teneriffa resan, det var riktigt kul att se alla bilder som man inte sett tidigare. och nu vill jag bara tillbaka mer än nånsin!

och idag då, jag var ledig vilket var sjukt skönt o behövligt faktiskt plus att jag äntligen fick spendera lite ordentlig tid med min fina! men imorgon är det jobb som vanligt men bara tanken av att veta att det bara är 4 dagar gör det lite lättare plus att på fredag får jag träffa min snygging igen! :)

Nä nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo på 2 ½ men, sen försöka sova. Annars lär jag väl aldrig ta mig upp imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0