fredag åh du härliga fredag

Äntligen är det FREDAG! efter 5 dagars arbete så är helgen mycket mer efterlängtad än vad den va när jag gick i skolan. nu känner jag att jag verkligen njuter av att det är helg! även fast jag inte har speciellt mycket planerat den här helgen så är det helt toppen att bara veta att det är helg haha!

ja ikväll blir det en hemma kväll, känner att jag måste ta igen lite sömn då jag sovit rätt så dåligt hela veckan. imorgon ska jag nog bara passa på att sova länge och sen klockan 6 ska jag sitta barnvakt, få in lite mer cash. och på söndag får jag äntligen träffa min man igen. Det har blivit lite dåligt med de senaste tiden då han haft mycket i skolan och dessutom jobbat o jag har jobbat som en tok jag också. Är ledig på måndag så då kan vi umgås lite mer jag och han. men sen på tisdag är det jobb på liber som gäller igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0