Hejsan!

jag tänkte börja om på ny kula faktiskt. kände att jag på något sätt inte ville ha kvar den gamla tråkiga bloggen utan ville ha en ny fräsch. så då skapade jag denna. har inte hunnit med att fixa till den och så men det kommer snart.

nu när jag skapat en ny blogg så ska det bli ändring på en hel del. jag kommer fortfarande skriva om mina händelser om dagarna mina minnen och allt va den gamla bloggen handlat om men nu ska jag försöka få in fler bilder på allt. jag har själv tänkt på att börja ta mer bilder överhuvudtaget varje dag. har aldrig några roliga bilder. enda gången jag fotar är när man gör något speciellt men så ska det ju inte vara. jag älskar att titta på bilder så varför inte börja fota mer så att man har fler bilder att titta på!

det är dessutom inte bara bloggen jag fräschar till i mitt liv just nu utan jag håller på att fräscha till mitt rum med lite ny inredning o tavlar o ljus o allt vad som har med mysfaktorn att göra. jag ska även snart iväg till frissan och fräscha till mig för hösten. jag har tänkt länge på att färga håret brunt långt innan sommaren kom så ville jag färga håret brunt men sen så ville jag ju vara blond på studenten så nu inför hösten så ska jag faktiskt färga det och jag ska även klippa av mitt långa hår. jag har ju så tunt och långt hår så att de lätt blir livlöst o tråkigt så nu ska jag klippa av det och fixa till det så att det får ett bättre fall i de hela. har tid den 2 november som jag bokade in när jag färgade utväxten inför teneriffa resan men ska försöka ringa min frisör och se om hon har en tidigare tid. för vill så gärna fixa mit hår nu. redan ikväll om det hade gått!

nej nu ska jag mysa ner mig i sängen, jobbet väntar imorgon. fick nämligen en vecka till på Liber.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0