hos min man

sitter just nu hemma hos pat, vi tänkte snart dra på en film. vilken film det blir de vet vi inte än men någon bra hittar vi nog. efter att vi tittat film så blir det nog till att sova direkt. är hur trött som helst redan nu, men det får jag ju vara har varit uppe sen kvart över 5 imorse.. så det är inte undra på varför jag är så trött nu. det är sent över läggdags för mig om man tittar på hur mycket klockan är. brukar i vanliga fall i veckorna när jag jobbar försöka sova innan 22:00...

men imorgon ska jag träffa Zandra, vi tänkte ha en mysig hemmakväll bara hon o jag, snacka massa skit o ta igen massa prat vi inte hunnit med senaste tiden. kommer nog bli sjukt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0