ingen rolig kväll..

Igår efter träningen när vi var på väg hem till jimmy för att titta på film så fick jag så jävla ont i magen så ist för att titta film åkte vi hem till pat igen så att jag skulle kunna få gå och lägga mig och typ hoppas på att det skulle gå över, men ju längre det gick mer ont fick jag. Pat skulle duscha lite snabbt när vi kom hem och han kanske varborta i en kvart eller så. och under den tiden hade jag så ont att jag inte visste va jag skulle göra. jag låg o vred på mig i sängen för att kanske kunna hitta en position som fick det att int göra så ont men det gick inte utan till slut ställde jag mig upp i rummet och började typ springa runt i panik och hopp om att det skulle försvinna men det blev bara värre o värre. så efter ca en timma med sån smärta, samtal till sjukvårdupplysningen och att jag spytt för att jag haft så ont inte för att jag mått illa eller så. så åkte vi in till akuten där de tog massa prover och klämde o tryckte på magen. när vi kom fram till akuten hade de släppt lite men det kom fortfarande såna kramper då och då. men läkaren sa att det inte skulle vara något allvarligt utan mer att det skulle varit något riktigt ordentligt  som mina tarmar fick arbeta hårt med. så jag fick åka hem igen och när jag skulle lägga mig var det rätt lugnt så jag fick somna i ro iaf. men under natten har jag vaknat några gånger av kramper men det var inte alls lika farligt som på kvällen.

Så idag känner jag mig rätt slö och magen ömmar. men det är på bättringsvägen som tur är. men så ont som jag hade igår, så ont har jag nog aldrig haft. jag brukar klara av smärta men den smärtan var olidlig, jag grät för att jag hade så ont, plus att jag frös som en tok samtidigt.

Men jag hade tur som hade min käraste patrik till hjälp hela kvällen och även hans snällaste mamma, vet inte va jag hade gjort annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0