Micaela Larsson

Snabbfakta
Namn:
 Micaela Harriet Lilian Larsson 
Smeknamn: Mickis, Mickan ibland även fast jag inte tycker om det.. ;)
Född: 1992
Födesleort: Kista (stockholm)
Familj: Mamma, Pappa och min bror
Yrke: hm, just nu lagerarbetare på liber..
Utbildning: Gymnasiet än så länge
Gymnasielinje: Barn- & Fritidsprogrammet 
Boende: Fortfarande hemma med mamma o bror





Mer ingående fakta:
Din längd?
159 cm.
Din önskelängd? Jag skulle gärna vilja vara 165 cm.
Varför vill du vara den längden? Har alltid velat vara det, dock vet jag inte varför.
Om du inte hade hetat dit namn, vad hade du velat heta då? när jag var liten ville jag heta Lovisa, nu vet jag inte va jag skulle vilja heta.
Vilka språk kan du? Engelska (självklart svenska)
Är du religiös? hm nä det kan jag väl inte direkt säga.
Har du något favoritband just nu? oj favorit band. jag har alltid tyckt om Ebba grön men annars lyssnar jag faktiskt på allt möjligt har inget direkt favoritit.
Varför är dem/hon/han så bra? Deras musik tilltalade mig när jag var yngre och efter de har det varit inristat i mig.
Har du någon förebild? förebild o förebild. jag har vissa modeikoner som jag typ kan säga är mina förebilder
Beskriv dig med tre ord. oj alltid lika svårt, men typ knasig, , skum o smått härlig.
Varför startade du bloggen? Har alltid tyckt om att skriva av mig lite. och det ena ledde till det andra o vips så hade jag en blogg.
Vilken är din favoritfärg på klädesplagg? Svart, svart och svart! vitt är väl också en favorit men svart äger!
Nämn tre saker som är i fokus i ditt liv. Familjen, vännerna och framtiden.
Har du några djur? Japp. Världens sötaste Milli, min hund. Världens knasigaste Blaize, min häst. och mina 3 konstiga katter, Tiger, Texas, Toker.
Civilstatus? Upptagen! <3
En låt du aldrig tröttnar på. Mental istid av Ebba grön
Vad innehåller alltid din väska? Plånbok, läppsyl, nycklar och ett par extra trosor.
Favoritplagg? typ Jeans o en snygg tröja till.
Favoritårstid? Sommar, sen gillar jag vintern också en hel del, våren också, hösten också.. ja alla har en egen liten grej som jag gillar de för :)
Vad gör dig riktigt förbannad? Människor som är ute efter att förstöra för andra och falskhet!
Vad gör dig riktigt glad? Härliga skratt med nära o kära, bra musik och att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0