someone like you

sitter här och har precis städat rummet och ska strax börja fixa mig för att åka in till stan med Ioanna.
Igår blev det att jag höll igång i hela 22 timmar innan jag fick någon vila alls. Allt började med att jag gick upp 5 för att börja jobba klockan 6, jag jobbade till halv 3 och direkt efter jobbet åkte jag hem med Ioanna till henne där vi började fixa oss och paulina kom dit också, men iaf klockan 7 skulle vi vara i gula villan i Jakan där min mosters 40 årsfest skulle hållas. festen höll på till 2 på natten och först då tog vi en taxi hem. kvart i 3 kom vi hem och klockan 3 fick jag äntligen lägga mig i sängen. sov ända fram till 1 idag vilket verkligen behövdes.

och ikväll blir det fest igen, det blir halloween fest så ikväll ska jag och ioanna klä ut oss lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0