8 januari 2012

Jag hade sjukt kul i fredags då vi firade matilda. det var jätteroligt att få träffa de gamla tjejerna från klassen vilket jag inte gjort sen studenten, så det fanns verkligen massor att snacka om!

slänger in 3 bilder på hur jag såg ut i fredags!



Igår kom min fina vän sjögren på besök till mig och patrik. även mamma var här på besök så vi 4 käkade mat och sen när min mamma åkte så spelade vi resterande 3 monopol. det var jättekul o spela monopol, det var så sjukt länge sen så det gjorde de mycket roligare.

Idag har jag och min fina man varit tillsammans i 8 månader så vi tänkte ta en dag och bara ha mysig kvalitetstid tillsammans. Det känns som om vi varit tillsammans så mycket längre då vi faktiskt träffades för första gången för över 1 år sen, men det är ju faktiskt bara 8 månader som vi sa offentligt att vi var tillsammans så vi räknar från det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0