då va helgen slut!

Igår så tog jag och zandra en sväng runt i liljeholmen och sedan så höll jag henne sällskap medans hon åt, jag själv skulle äta lite senare med sjögren inne i stan. Efter att ha letat efter en restaurang som inte alls var överfull så hamnade vi på Drottninghof, åt både för, varm och efterrätt, en varsin drink på det tog vi också. det var en riktigt mysigt!

Idag så var jag och patrik först i liljeholmen där vi gick runt och tittade runt i lite affärer, jag köpte dessutom med mig ett par snygga jeans hem. behövdes i min stora garderob som jag har nu ;) ja men efter det så åkte jag in till stan där planen var att fika med paulina, men det slutade med att vi hamnade på vapiano i gamla stan och käkade lite sen lunch istället, där satt vi i lite mer än 2 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord, var riktigt härligt att träffa min kära kusin igen. vi två träffas allt för sällan!
Jag och Paulina sommaren 2011! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0