en piggare micaela

börjar nu äntligen bli frisk, hostar dock som en tok fortfarande men näsan är inte alls täppt längre och jag har inte så ont i kroppen längre förutom när jag hostar bara. är hemma idag också bara för att kunna bli snäppet ännu friskare. imorgon ska jag till jobbet igen och så hoppas jag på att jag sen får hålla mig frisk.
Vill komma igång med träningen igen nu!

nej för att kanske lyckas hålla mig frisk så ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och bara slappa. Vill verkligen bara bli helt frisk nu! Har typ inte varit helt frisk sen jag började på förskolan och jag har ju snart jobbat där i 3 månader så man tycker ju att det är dags att bli frisk nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0