Trivs bra hemma!

jag trivs så otroligt bra här i vår lilla lägenhet, ångrar verkligen inte det här ett minsta! jag mår bra av att komma hem till min käraste varje dag och tillsammans laga god mat och bara vara. dock ska patrik iväg ikväll o det innebär att jag ska somna själv i lägenheten vilket jag inte gjort tidigare, hoppas på att jag kan somna haha. som tur är kommer han ju hem någongång inatt så jag slipper vakna upp ensamen iaf.

blir också en tidig kväll för mig, är trött som en gnu och imorgon väntas det jobb mellan 7:45 - 15:00. skönt att sluta tidigt. kanske ska förbi stan eller liljeholmen för att kanske hitta några fina kläder eller så men får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0